יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

ישן - חדש

שלום לכולם!
אני יודעת שוב לא הייתי כאן הרבה מאוד זמן
כל פעם אני מבטיחה לעצמי שאכתוב יותר ברציפות,שאשתף בעבודות שאני מכינה, שאצלם אותם כמו שצריך,
שאעביר את התמונות למשב ואבחר את הטובות ביותר ו......
לא הכל הולך כמו שאני רוצה אז אני לומדת לדחות סיפוקים......
זה לא אומר שלא יצרתי כל התקופה, יצרת גם יצרתי ואשתדל להעלות בקרוב
הפעם אני משתפת בכרטיס שיצרתי בימים האחרונים, לפי הסקיצה של אחד מהבלוגים האהובים עלי
שלוש בשלישי, אתגר וסקיצה מס'81:

  
האתגר הוא : ישון, לא דרך דיו
מאוד אהבתי את הסקיצה והאתגר נהדר 
 יישנתי את הדפים המרכזיים ע"י שרפה (היה לי כיף להיזכר בימי ילדותי שהייתי מאוד אוהבת ליצור מגילות קלף ולשרוף את קצות הקלף למראה אותנטי ומיושן)

הוספתי דף מספר ישן
 ואת קצות הדפים ישנתי ע"י שיוף עם מספריים ועברתי אח"כ עם תמצית תה וכך גם בתוך הכרטיס 


הנה תקריב למרכז הכרטיס


 והצד הפנימי של הכרטיס


יצא לי כרטיס עדין ורומנטי בדיוק כמו שאני אוהבת!!!
תודה שקפצתם לביקור!
ציקוש


8 תגובות:

  1. תודה carma30 איה כיף לראות אותך כאן!

    השבמחק
  2. אכן עדין ואכן רומנטי. משגע.
    גם אני בתור ילדה הייתי שורפת את קצות הדפים. מאד אוהבת את הטכניקה הזו עד היום.

    תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

    דיילי - שלוש בשלישי

    השבמחק
  3. Gorgeous card !!!

    Thanks for playing along with Tuesday Trio!!

    Zehavit Shaked

    השבמחק
  4. תודה דיילי!
    כייף להיזכר במשחקי הילדות!
    ועוד יותר כייף להשתתף באתגרים הנהדרים!

    השבמחק
  5. תודה זהבית!
    שמחה לראות אותך פה!

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: