יום שלישי, 17 בינואר 2012

בובת שלג

חורף ירושלמי זה קור שחודר לעצמות
שגורם לכולם להסתגר בבתים המחוממים,להתכרבל בפוך ולשתות משקה חם
אני לא מהטיפוסים שאוהבים את החורף 
אבל דבר אחד אני אוהבת שיורד שלג
מאז שהייתי קטנה אני מחכה כל שנה אולי השנה ירד השלג הנכסף
להשתובב ולהשתולל עם הילדים 
להרגיש את השלג בידיים
לבנות בובות שלג 
ולשחק מלחמת כדורי שלג
השבוע בשלוש בשלישי סקיצה 102 אתגר חדש - חורף
אני בחרתי להכין כרטיס עם בובת שלג


השתמשתי בדף פתיתי שלג
 את הבובה הכנתי מחצאי כדורי קלקר בשני גדלים
את המטאטא והשיער - מחוט רפיה
צעיף וכובע מלבד 
סיכות מתפצלות, עיניים זזות וסרט קטן על הכובע


אולי זה יביא את השלג הנכסף...

תודה שקפצתם לביקור!!!
ציקוש

9 תגובות:

  1. איזה כרטיס חורפי חמוד! והבובת שלג כזו מתוקה!אומרים שהשלג הנכסף עוד יגיע השנה, יש לך בהחלט למה לצפות...

    השבמחק
  2. זה מתוק מתוק! אהבתי את הרעיון של הבובת שלג עם הקלקרים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נוכחת לפעמים!
      שמחה שאהבת ואת מוזמנת להשאר!

      מחק
  3. איזה כרטיס מדליק!
    הרעיון של הבובה לגמרי מיוחד ומקסים!

    tamika14

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמיקה!
      לפעמים שואבים רעיונות מהעבודה עם הילדים
      וזו אחת הפעמים

      מחק
  4. איזו קנאה. הלוואי שבמרכז הארץ היה חורף כמו בירושלים. אפילו בלי שלג. הבובות מקסימות ומזכירות לי את בית קטן בערבה.

    השבמחק
  5. איזה כיף כשיורד שלג! ואיזה כיף לקבל כזה כרטיס מושלג ומתוק!!! ממש ממש יפה!

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: