יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

בינגו משחק שהוא אתגר

יום ראשון י"ב בטבת תשע"ד
יום ראשון שמח!
אני שמחה לשתף אתכן בבלוג אתגרים ישראלי חדש  
פעם בשבועיים עולה אתגר  חדש
ועוד יותר מתרגשת לספר שאזרתי אומץ וקפצתי עמוק לתוך המים 
קראו לי, שאני לא אשמע? ביקשו, שאני לא אבוא?
באתי, בטח שבאתי  ועכשיו אני אחת ממעצבות הD.T של הבלוג
אז קודם כל  תודה לזהבית ושיר על היוזמה הברוכה ומאחלת לחברות צוות העיצוב שיהיה לכולנו בהצלחה!!!
השבוע האתגר הוא : אתגר בינגו

יש לבחור  שורה, טור או אלכסון  ולהשתמש ב - 3 האלמנטים שנבחרו
התחלתי לעבוד אבל מה, ראיתי שזה פשוט מידי אז אתגרתי את עצמי עוד קצת
בחרתי טור ו - 2 שורות:
פרחים דגלים, צהוב   
תחרה,חותמות,צהוב 
הוספתי עוד שורה - טבע, אדום, פרחים
והנה הכרטיס שיצא

אני אהבתי את האתגר ואתן?
מוזמנות להצטרף אלינו לחגיגה בידיים יוצרות
להתראות!!!
ציקוש







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: