יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

צבעים משתלבים

 הפוסט הזה היה אמור לראות אור ביום שלישי....
ולמה דווקא בשלישי? כי יש לנו סקיצה ואתגר חדשים מס' 92 בשלוש בשלישי
 והפעם - אתגר צבעים: צהוב בננה, כחול, ורוד וחום 
כשראיתי את זה קצת נבהלתי...
כל הצבעים מקסימים בשילובים שונים, אך ביחד - לא התחברו לי הצבעים
אבל מי שמכיר אותי יודע שאתגרים כאלה רק מגבירים לי את המוטיבציה 
מיד התיישבתי לנסות וזה מה שיצא לי


את פאנץ' הויטראז' הזה קניתי מזמן ולא השתמשתי בו 
התחשק לי לנסות אותו


הפרפר הוא אחד שנשאר לי ממועדון 02 האחרון (שהיה מזמן...)
שם אחת הבנות השאילה לי את הפאנץ' של מרתה - תודה!



המשך שבוע נעים!
ותודה שקפצתם לביקור!!!
ציקוש


4 תגובות:

  1. כרטיס מתוק ועדין. אהבתי את השילוב של הטול מתחת לפרפר.

    השבמחק
  2. בכל פעם את מפתיעה עם כרטיס
    מקסים אחר :-)
    מאד אוהבת את האלמנטים הלא שגרתיים
    שהוספת לכרטיס... הטול מאד מוסיף

    tamika14

    השבמחק
  3. carma30 תודה!
    הטול באמת נותן טאצ' אחר לכרטיס

    השבמחק
  4. תמיקה יקירתי איזה כייף לקרוא את התגובות שלך
    את תמיד כל כך מפרגנת!
    והטול באמת מוסיף משהו מיוחד יותר לכרטיס
    שיהיה לך שבוע נפלא!

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: