יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

האתגר של נתנאלה

נתנאלה וצוות הDT שלה אתגרו את כולם
עם סקיצה מינימליסטית מקסימה בעיצובה של טניה
ב- 30 בנובמבר בחצות מסתיים האתגר אז ברגע האחרון אני מנסה את מזלי 
לא יכולתי לעמוד בפיתוי ואחרי חודשים רבים שלא יצרתי דפי אלבום
דגדגו לי האצבעות והתיישבתי אתמול לנסות וזה מה שיצא לי
את התמונה המדהימה של הנסיך צילמנו לפני שנה ורבע לפני ה"חלקה"
הלכנו לטייל בשכונת משכנות שאננים
 ומשם המשכנו לכותל דרך שער יפו והרובע היהודי


יש לו כזו מתיקות ושובבות על על הפנים
שרק חיכיתי להשראה הנכונה לעצב לו דף לאלבום החלקה שנשאר בצד
מקווה שעכשיו אזרום עם זה יותר
תחזיקו לי אצבעות שאזכה! הלואי!!!

תודה שקפצתם לביקור!!!
ציקוש


8 תגובות:

  1. אהבתי!
    הצבעים והטקסטורה משתלבים יופי.

    השבמחק
  2. איזה כיף שהאתגר גרם לך לדגדוג מבורך....יצא דף מקסים-אהבתי את הצבעים הרכים המתואמים לתמונה (-:
    בהצלחה

    השבמחק
  3. איזה דף מתוק לילד עוד יותר מתוק!
    והנוף משגע!
    שתזכי לסיים לו את האלבום בקרוב!
    תכלס, זה מה שנשאר אח"כ למזכרת אצלינו...
    הרבה נחת!

    השבמחק
  4. תודה נוכחת לפעמים!
    שמחה שאהבת וברוכה הבאה את מוזמנת להישאר!!!

    השבמחק
  5. תודה יעל!
    wow! לקבל מחמאות ממלכה כמוך!!!
    אני כולי מסמיקה!
    ברוכה הבאה ואת מוזמנת תמיד!

    השבמחק
  6. חני תודה על המחמאות והאיחולים!
    באמת זה כיף גדול להכין וכמעט שכחתי את ההנאה והסיפוק מכל דף נוסף

    השבמחק
  7. מאד מאד יפה!

    tamika14

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: