יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

מונוכרומטי

חלף לו עוד שבוע עמוס ושוב אנו נפגשים
והפעם אני רוצה להזמין את כולם 
לכבוד חגיגות השנתיים יהיו הפתעות רבות וביניהן תחרות הסקיצות 
אז קדימה לעבודה....

ולא רק זה יש גם הדרכה שלה לכרטיס
אורלי בחרה באתגר: מונוכרומטי
מונו מה? מונוכרומטי!  שפירושו צבע אחד שולט - צבע אחד על גווניו
אני אוהבת אתגרים כאלה והפעם יצא לי כרטיס ורוד נקי וזריז בלי הרבה קשקושים


 שיחקתי קצת בפיקסה הנה קולאז' פוזות של הכרטיס


הרעיון מצא לי חן אז יצרתי כרטיס נוסף שמתבסס על אותה סקיצה אך הוא לא מונוכרומטי


וגם כאן הכנתי קולאז' עם משחקי אור וצל


ולסיום שניהם יחד


וכדי לא לקפח גם להם הכנתי קולאז'


לי היה כייף להכין כרטיסים כאלה זריזים ויפים
מה דעתכם? אשמח לשמוע!


שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים
ושבת שלום ומבורך!

תודה שבאתם לביקור!!!
ציקוש

6 תגובות:

  1. ציקוש, הכרטיס שלך יפהפה!
    בחרת בצבע האהוב עלי
    אוהבת את ההבלטה עם הנקודות

    tamika14

    השבמחק
  2. הכרטיסים ממש מתוקים, ואת כבר בטח יודעת שלטעמי הורוד מנצח, כזה עדין, אלגנט ומקסים!!

    השבמחק
  3. תמיקה את כזו מקסימה!
    תודה על הפירגון התמידי!

    השבמחק
  4. carma 30 תודה על המחמאות!

    השבמחק
  5. חני תודה!!!
    יש לך טעם משובח!!!

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: