יום שני, 19 בדצמבר 2011

רק בריאות!

איזה ימים עוברים עלינו!
הנסיכה הקטנה שלי  נדבקה בוירוס נוראי - מחלת הפה והגפיים,
פצעים כואבים בפה ובאזורים שונים בגוף שנראים דומים לאבעבועות רוח
ומאז אין יום ואין לילה כי זו מחלה נוראית ומדבקת מאוד...
הכי קשה זה לראות את הקטנה סובלת ואין הרבה מה לעשות חוץ מלחבק, להרגיע ולהתפלל שזה יעבור מהר ובקלות
זה וירוס שאמור לעבור בין 5 - 7 ימים עד שהפצעים מתייבשים ואז זה כבר לא מדבק רק מגרד והנה סוף סוף כשהיא התאוששה, למרות כל הזהירות עוד אחד מהילדים נדבק...
שתהיה רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל החולים!!!
**************
בשלוש בשלישי עדין פתוחה התחרות של הסקיצות כדאי להזדרז....
והפעם הסקיצה והאתגר היו מאוד מיוחדים 
האתגר הוא להשתמש בטכניקה מהעבר שלא עבדנו איתה הרבה זמן
השתמשתי בשתי טכניקות שאני אוהבת ויותר מידי זמן לא הכנתי
 פרח מנייר אפיה מההדרכה של ענת - זיקוקית וכרטיס עומד 
סובבתי את הסקיצה שתתאים למה שרציתי
 והנה הכרטיס שלי!

כשהוא סגור

וכך הוא עומד
 וכשאני מסתכלת שוב אני רואה עוד משהו ... 
הוא יצא וינטאג' עדין ורומנטי שאני מאוד אוהבת!!!  

להתראות בקרוב
ותודה שקפצתם לביקור!!!
ציקוש

4 תגובות:

  1. ציקוש יקרה
    המון בריאות לנסיכה הקטנה שלך
    ולכל מי שנדבק
    שתהיה להם החלמה מהירה

    הכרטיס מאד יפה ומיוחד
    וינטאג'י מקסים כמו שאני מאד אוהבת

    tamika14

    השבמחק
  2. בהחלט כרטיס עדין ורומנטי, ממש יפה!! ושיהי רפואה שלמה שלמה והמון בריאות!

    השבמחק
  3. תמיקה את מקסימה !
    תודה ענקית חיממת את לבי!
    וברוך השם הקטנה הבריאה והשני כבר הרבה יותר טוב
    חנוכה שמח!

    השבמחק
  4. חני, תודה על האיחולים
    הם כבר ב"ה מבריאים
    ושמחה שאהבת את הכרטיס
    חנוכה שמח!

    השבמחק

אשמח עם תשאירו תגובה,תודה!: